Arviointi- ja palautepalvelu

Paltan arviointi- ja palautepalvelu

Kirjoittajayhdistys Paltta ry aloitti arviointi- ja palautepalvelun toukokuussa 2014. Palvelu on avoin kaikille, jotka tarvitsevat tukea kirjoittamisprosessiin, mutta ennen kaikkea Paltan jäsenille. Arvioitsijoina toimivat kokeneet kirjoittamisen ammattilaiset, mm. Paltan kirjoittajapiirien ohjaajat.

Jos siis haluat arviointia tai palautetta yksittäisestä tekstistä tai kokonaisesta käsikirjoituksesta, voit saada sitä joko kertapalautteena tai vaiheittaisena tukena koko kirjoitusprosessin ajan. Jälkimmäisessä tapauksessa sinua auttavat tekstiklinikan asiantuntijat (ks. tekstiklinikka)

Kokonaisarviossa annetaan palautetta tekstin rakenteesta, tyylistä, kielestä ja mahdollisista ongelmakohdista.

Lähetä tekstisi rtf-muodossa kirjoitettuna pistekoolla 12 ja rivinvälillä 1,5 osoitteeseen kirjoittajayhdistys.paltta@gmail.com.

Kerro saatekirjeessä, haluatko vain yhden palautekerran vai vaiheittaista apua kirjoittamisprosessiin. Paltan asiantuntija ottaa sinuun yhteyttä, jotta voitte sopia tarkemmin palvelusta.

Kerta-arvionti ja palaute:

1 – 20 sivua 40 € jäseniltä, 60 € muilta

21 – 50 sivua 60 € jäseniltä, 80 € muilta

51 – 100 sivua 80 € jäseniltä, 100 € muilta

101 – 200 sivua 140 € jäseniltä, 160 € muilta

201 – 300 sivua 190 € jäseniltä, 210 € muilta

Saat arvioitsijan palautteen kirjallisena sähköpostissa 1 – 4 viikon kuluessa tekstin laajuudesta riippuen.