Tekstiklinikka

Jos haluat ohjausta ja tukea koko kirjoittamisprosessiin, Paltalla on asiantuntijoita, jotka voivat sinua auttaa. Tuki voi olla esimerkiksi kielentarkistusta ennen julkaisua, taittopalvelua tai kokonaisvaltaista yhteistyötä käsikirjoituksen alkuvaiheista sen valmistumiseen asti. Hinnat määräytyvät palvelun laajuuden mukaan. Jälkimmäisessä tapauksessa voit tehdä ohjaajasi kanssa räätälöidyn sopimuksen toteuttamisaikatauluineen.

Stilisointi ja editointi

Käsikirjoituksen oikeakielisyyden, tyylin ja rakenteen tarkistus. Kielen ja ilmaisun toimivuuden arviointi lukijan kannalta ja korjausehdotukset.

20 – 50 sivua 100 € jäseniltä, 140 € muilta

51 – 100 sivua 150 € jäseniltä, 190 € muilta

101 – 200 sivua 200 € jäseniltä. 240 € muilta

201 – 300 sivua 250 € jäseniltä, 290 € muilta

yli 300-sivuisen käsikirjoituksen hinnasta sovitaan erikseen.

Taitto

Valmiin käsikirjoituksen taittaminen painettavaan muotoon.
Hinnasta sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen.

Kirjoittamisprosessin tuki

Tässä palvelussa tukea voi saada koko kirjoittamisprosessiin. Sinulla voi olla vaikka käsinkirjoitettu teksti, jonka haluaisit julkaista. Palveluun kuuluu tapaamisia, puhelinkeskusteluja ja sähköpostien vaihtoa ja tekstin oikeakielisyyden, tyylin ja rakenteen tarkistus lukijan kannalta.

Hinta sovitaan asiantuntijan kanssa palvelujen määrän mukaan tällä sivustolla olevia ohjehintoja apuna käyttäen.

Lähetä tekstisi rtf-muodossa kirjoitettuna pistekoolla 12 ja rivinvälillä 1,5 osoitteeseen kirjoittajayhdistys.paltta@gmail.com.

Kerro samalla, minkälaista palvelua tarvitset. Paltan asiantuntija ottaa sinuun yhteyttä, jotta voitte sopia tarkemmin palvelusta ja sen hinnoista.