Kuvia vuosien varrelta

Kuvia eri tapahtumista vuosien varrelta. Katso linkeistä enemmän kuvia.

Kuvia vuodelta 2014

Venäläiset Lappeenrannassa –paneeli 11. 3.2014 Lappeenrannan maakuntakirjaston musiikkisalissa. Panelisteina olivat kansanedustaja Suna Kymäläinen, Lappeenrannan kaupungin kehitysjohtaja Markku Heinonen, kaupunginvaltuutettu Jari Nalli, Itä-Suomen koulun rehtori Petri Kyyrä ja erikoissuunnittelija Anu Talka Etelä-Karjalan liitosta. Paneelin puheenjohtajana toimi Paltan pj. Ritva Kattelus. Tilaisuuden järjestivät Paltta ry ja Lappeenrannan maakuntakirjasto

Yleisö äänesti viisumivapaudesta EU:n ja Venäjän välillä.

Paltta osallistui lauantaina 24. toukokuuta valtakunnalliseen siivouspäivään Lappeenrannan Rakuunamäellä. Paltta myi tapahtumassa aforismeja, runoja, akvarelleja, kirjanmerkkejä ja jäsenten omia julkaisuja. Palttalaiset lukivat omia tekstejään Sotilaskodissa ja Pilvi Valtonen veti nurtsilla Kiukun karkottamisen käsikirjan kaikille kiukuttelusta kärsiville. Aurinko porotti tasapuolisesti kaikille.

Aforismit ja Maire Pyykön akvarellit tekivät kauppansa 24.5.2014 Lappeenrannan Kasarminmäellä. Myymässä Riitta Voutilainen ja Tarja Okkonen.
Palttalaiset Tarja Okkonen, Janne Kauppi ja Juha Myllärinen myyntipöydän ääressä.
Pilvi Valtonen vetää Kiukun karkottamisleikin.

Kuvat: Ritva Kattelus ja Maarit Kivimäki.

Paltan jäsentapaaminen Rakuunamäen nurmikolla MilJazz-konsertissa perjantaina 13. kesäkuuta 2014.

Paltta Kouvolan Dekkaripäivillä 2013 Kouvolatalolla

klikkaa kuvagalleriaa

Yleisöä Kirjailijamatineasta Kirjan ja ruusun päivänä 2015. Klikkaa kuvaa suuremmaksi.