Paikallisryhmät

Haukka-ryhmän kokoontuminen Lappeenrannan kirjastossa.

Paltassa toimii neljä kirjoittajaryhmää eri puolilla Kaakkois-Suomea. Jos haluat mukaan ryhmään, mene tapaamiseen tai ota yhteyttä ryhmän vetäjään.

Virke

* Kotkassa Irja Sinivaaran luotsaama Virke-ryhmä kokoontuu vuonna 2023 Kotkan pääkirjaston Katariinan kamarissa kerran kuussa maanantaisin klo 17.30. Ajat ilmoitetaan myöhemmin.

Tervetuloa uudet kirjoittajat. Virkkeessä tehdään monenlaisia lauseita. Irja Sinivaaran email:  sinivaarairja@gmail.com

Virke löytyy täältä

Haukka

* Lappeenrannassa Sinikka Vuennon vetämä Haukka-ryhmä kokoontuu kuukausittain joka toinen KESKIVIIKKO Lauritsalan kirjaston kerhohuoneessa (kellarikerros). Voimme olla siellä, kunnes Lappeenrannan pääkirjaston remontti valmistuu. Lauritsalaan on keskustasta hyvät bussiyhteydet (mm. linja nro 1, 2 ja 7).

Linkki kirjaston sivuille tässä https://www.lappeenranta.fi/fi/Palvelut/Kulttuuri-ja-liikunta/Kirjasto/Aukioloajat-ja-yhteystiedot/Lauritsalan-kirjasto

Päivämäärät ovat 11.1, 15.2, 15.3, 12.4. ja 10.5.

Uudet kokoontumisajat ke 15.3, 12.4. ja 10.5. klo 16.00 - 18.30, ke 12.4. klo 16.00 - 18.30 ja ke 10.5. klo 16.00 - 18.30.

Arvoimme pikkujouluissamme Lucianpäivänä 13.12. ensi kevään aiheet. Tässä ne tulevat:

TAMMIKUU "Paleltuneet varpaat",
HELMIKUU "Luminen talvi",
MAALISKUU "Avokonttori",
HUHTIKUU "Nuotio"
TOUKOKUU "Sienestäjä".

Aiheesta voi siis kirjoittaa joko runon tai lyhyen proosatekstin (n. yksi A4). Ilman tekstiäkin voi tulla tai lukea jonkun muun kirjoittamansa tekstin, jos kuukauden aihe ei oikein sytyttänyt.

Haukka löytyy täältä

Kouvola

* Kouvolan ryhmä Koronan jatkumisen vuoksi Kouvolan ryhmä jatkaa etäkokoontumisilla. Ryhmän vetäjä on Petri Hannula. Ryhmään liittyäksenne ottakaa yhteyttä,  email: pethannu@kymp.net

Vuoden alusta aloittaa myös toinen ryhmä, joka kokoontuu säännöllisesti. Ensimmäinen kokoontuminen ma 16.1. klo 17-18. Kouvolan pääkirjaston ryhmätyöhuoneessa kirjaston alakerrassa. Seuraavista kerroista tiedotetaan erikssen.

Ryhmää vetää Kirsi Komulainen, email: kirmarkom@gmail.com

Ryhmään voi tulla tutustumaan paikan päälle kokoontumisaikoina. Tervetuloa uudet ja vanhat jäsenet!

Kaikki voivat kuulua molempiin ryhmiin.

Kouvolan ryhmä löytyy täältä

Uilokurpposet

Uilokurpposet on Parikkalan ja Rautjärven alueella toimiva Paltan paikallisryhmä.
Ryhmää vetää Anu Partanen, emial: anu.partanen@wippies.com

Nuorten ryhmä löytyy linkin takaa.