Vuosikokous 4.3.2023

Kirjoittajayhdistys Paltta ry piti vuosikokouksen 4.3. Lappeenrannassa. Kokouspäivänä oli kulunut melkein päivälleen 60 vuotta siitä, kun yhdistys perustettiin. Kokoukseen osallistui kymmenkunta palttalaista. Alkuun juotiin juhlavuoden kunniaksi täytekakkukahvit ja syötiin muutaa maukasta purtavaa. Rutiiniasioiden lisäksi kokouksessa suunniteltiin juhlavuoden tapahtumia.

Vuosikokouksessa valittiin yhdistyksen pj:ksi Kirsi Komulainen, sihteeriksi Pirjo Ahlberg Lappeenrannasta, varapj:ksi Sinikka Vuento Lappeenrannasta ja muiksi johtokunnan jäseniksi Soile Rinno Lappeenrannasta, Harri Kivelä Iitistä, Päivikki Puonti Haminasta ja Maire Pyykkö Lappeenrannasta.

Vuosikokouksen jälkeen alkoi runoilija ja kuvataiteilija Laila Hietamiehen taidenäyttelyn avajaiset. ”Karvisen serkku ja Neiti Aika” -näyttely on avoinna 31.3. saakka Mai-Art Gallery Lappeenranta, Valtakatu 37.